Första snön!

Inatt har den första snön kommit här, fy sjutton säger jag bara!
Tycker inte alls om vinter, vill inte alls att den ska komma,
hoppas att det slutar snöa, det har det nästan gjort!

Ibland kommer det en vindpust och med snö blandat regn,
I år kan jag gå med på att ha vinter och som om jag skulle ha något att välja mellan...
Men det som är liksom hela grejen är ju att vi ska få bebis under vinterhalvåret, det är därför jag kan gå med på att ha vinter iår :p

Men usch nog hatar jag det för det!
Borde kanske söka fram den ena vinterjackan och se om jag får den på mig, annars har vi ett problem, skulle verkligen inte vilja köpa en ny för knappt en månad, för den andra kan jag säkert ha om inte annat när jag kommer från bb, när den värsta kula är borta...
Men att jag skulle komma i min älskade Didricson som jag fick av mannen ifjol kan jag ju bara drömma om...
kanske i slutet av vintern då i såfall!

Har ni fått snö inatt?




Bild från google

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åhh vad underbart med snö! Lite tidigt dock!!



I oktober ska d inte vara snö, i mitten av november å framåt är det fritt fram! Jag älskar snö! :) Hihi, men jag älskar iofs alla årstider, under en viss period, sen tröttnar man.



Men du ska nog se att den försvinner, snön brukar ju inte ligga kvar så överdrivet länge när den kommer tidigt!

2010-10-12 @ 10:39:27
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Jessica - blivande mamma till vårat mirakel

Godmorgon.... jaa, det känns skönt att lilltjejen mår bättre.... hjärtat var uppe i halsgroppppen när vi tog emot ambulanshellikoptern på ja säga....



SNÖ???? neej, inte ännu.. vart bor du ???



HOPPAS DU MÅR BRA OCH ATT DU FÅR EN FIN DAG.. kram

2010-10-12 @ 10:46:44
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Oj, redan snö? Det var tidigt. Jag längtar lite efter snön men den behöver inte komma riktigt ännu. Hoppas din vinterjacka går om dej. Känns ju lite tråkigt att behöva skaffa ny för bara en kort tid. Kram

2010-10-12 @ 11:17:21
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Maria

Jisses - snö!! Usch usch usch... Här är det iaf 10-13 grader och riktigt soligt men det där kommer ju ner hit till Skåne också så småningom men det gör verkligen inget om det dröjer!

2010-10-12 @ 18:41:53
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com
Postat av: Malin

Uuhhh har ni redan fått snö?? Stackare, hoppas det dröjer länge innan vi får det. Desto lättare att få på sig vinter jackan sen när lillan kommit så snön får vänta snällt.



Kram

2010-10-12 @ 23:06:36
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Anonym

hade en kompis som fick barn i januari, hon hade sin "vanliga" vinterjacka hela gravidititeten men när ungen kom ut fick hon inte fast jackan. så så kan det också gå :D

2010-10-13 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0