Aldrig säga...

...att man sovit gott en natt, det straffar sig nästa natt...:S
Gissa om jag sovit många timmar inatt, nej det har jag inte gjort :S
Om jag har kommit till fyra timmar får jag vara nöjd, har vänt och vridit mig...
Inga toalettbesök har jag varit på, men ändå har jag bara inte fått tag på John Blund...

Vääääldigt irriterande...
Nu på morgonen när mannen åkte till jobbet tänkte jag att jag iaf skulle få sova lite...
men nej, kanske en halv timme och så började höfterna värka som sjutton!

Men inte hjälps det nå, får försöka överleva dagen bara...
Vi ska åtminstone och handla mat efter mannen kommer hem, om det blir till grannstaden eller staden här har vi inte bestämt... jag skulle behöva en snabb vända till grannstaden och införskaffa amningslinnen och amningsbh så att man nu har ett par eller två sen när det gäller!

Tråkigt väder är det också så det är inte heller bra för ett uselt humör redan :P

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Elinor

Usch stackare!! För mig var det precis tvärtom! Jag sov gott även inatt! Men det kan nog bero på min förkylning. PLUS att jag faktiskt tagit bort en utav alla hundra kuddar (den kudden jag hade mellan benen) när jag tog bort den natten till igår sov jag underbart skönt. Å det gjorde jag även inatt. Jag blev så jättestel och fick ont av att ha den där. Dock visste jag inte att det berodde på den, alla säger ju att det är så bra att ha en kudde där.



Jovisst vänjer man sig säkert fort. Jag kommer nog ha fullt upp de här 2-6 veckorna innan bebben kommer. Så det ska bli härligt att bara få rå om sig själv!



Kram på dig, hoppas du får sova bättre inatt!

/Elinor

2010-10-01 @ 09:27:11
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas dagen har varit bättre än natten. Hittade du några amningslinnen eller behå? Jag ska nog vänta till nov eftersom de antagligen växer lite till, vet inte vilken storlek jag ska välja än.

Förresten vilken jättevacker bröllopsbild på dig och din man =)

Kram

2010-10-01 @ 17:27:05
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0