Vila

Mannen har sagt åt mig att bara vila och vara lat idag, eller jag måste det!
Igår eftermiddag/kväll var jag helt konstigt, utan kraft i hela kroppen, snurrig, huvudvärk och allmänt illamående... Så idag är det vila, vila, vila som gäller...

Det ända jag skulle göra var att börja packa BB väskan, så det ska jag åstadkomma idag så vi har den klar iaf! Det har känts så avlägset och långt borta att man ska föda, men nu när man verkligen ska börja se på BB-väskan och dess innehåll, så då fattar man att det inte är långt borta alls...

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad mysigt ändå att packa BB-väskan. Själv kan jag vänta med det några veckor till, men snart så :)



Här ska det fortsättas packas upp idag. Skulle också behöva ta det lite lugnt men det är ju såå svårt, vill få allt klart på en gång :)



Kram kram!

2010-11-02 @ 09:39:33
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Usch då, det låter inge roligt alls. Ta vara på dig själv och bebisen och vila massa idag nu! :) Och jag säger som Malin, vad mysigt att packa BB-väskan, snaaaart är det min tur :) Kram

2010-11-02 @ 13:34:00
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Malin

Bara int du har blodtrycke som spökar.. Ja har mätar så he e ti lån å ta.. Men he e ju int na bra att man böri mät heila tiin helder.

2010-11-02 @ 14:28:57
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Så kände jag mig i söndags och det resulterade i två dagars kräkning och illamående men nu verkar jag vara på benen igen =D

Hoppas du mår bättre snart,

kram

2010-11-02 @ 14:43:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0