Urk!

Natten har inte varit något vidare, lillan har haft sådan rumba dans så jag aldrig skådat, och det är ju inte precis skönt och bekvämt när hon håller på nu när hon är så pass stor som hon är...

Jag menar magen står ju ut ett par cm när hon sträcker på sig och så och lägg då till att hon sprattlar med båda benen och armar nästan samtidigt... hoho!

Så många timmar sömn har det inte blivit...

Om en timme ska jag till rådgivningen så få se hur allting är ställt med mig nu då, dessutom ska hon ta blodprov och ja ni såg ju hur det gick sist, så jag hoppas på bättre tur denna gång...



Malin; du skulle jätte gärna få låna böckerna av mig, men jag har dem inte själv, har lånat dem från bibban vartefter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, ja måst lån dem då :)

2010-11-03 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0