Tog tag i saken :)

Här länge funderat om jag skulle ta hem en färgburk till håret från affären, men ännu har jag låtit bli och tänkt att jag inte skulle göra det före vi har fått vår bebis...

Men idag när jag kollade mig i spegeln såg håret rent ut sagt för jävligt ut, så jag tänkte idag går jag inte hem från affären utan hårfärg, så nu sitter man här nyfärgad och känner sig fräsch :)

Äntligen säger jag bara, har haft sjutusan till utväxt, har ju inte färgat mig alls sen vi gifte oss och det är inte likt mig... märks man inte sätter så stor vikt på sådant nu när bebis är på G...
konstigt detdär :P

Klippa mig borde jag också, men jag började fundera om jag inte skulle spara på det lite ändå, tills vi har dop så man får göra sig fin då, skulle inte det vara något?
För man har ju eller iaf jag har upp håret för det mesta nu när jag är hemma och sen till en början är man ju bara hemma när man har lillan...
men vi ska se vi ska se...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid kul att fräscha till sig ibland! :)

2010-11-04 @ 08:47:46
URL: http://emelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0