Paus

Idag blir det högst troligt paus i igångsättandet, läkarna har inte kommit och meddelat ännu 100 % säkert, men det brukar vara så att man försöker i två dagar och sedan blir det en dags paus...

Igår före vi gick och la oss hade jag fortfarande relativt regelbundna sammandragningar och värkar och de gav mig en spruta så jag skulle kunna somna... de sa att om det är meningen att förlossningen ska komma igång inatt så kommer det fastän de ger sprutan och vilken drog det var i sprutan...
Jag hann vara och borsta tänderna och vara på wc och sen tänkte jag kola vippen, blev yr och hela rummet snurrade, snurrade ännu när man låg i sängen... hoho vilken drog!

När jag nu vaknade på morgonen har jag inte längre värkar och sammandragningar :( så det har stannat av nu, så det blir nog nya piller imorgon, men ibland händer det att det kommer igång av sig självt när man har paus dag, så vi kan ju alltid hoppas :)

Ännu har jag inte haft så ont, har hela tiden väntat att när kommer nästa nivå, men ännu har den inte kommit...

Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Fy vad jobbigt att det går så segt! Men snaaart är bebis här och då kommer det vara SÅ värt det :D kramar

2010-11-28 @ 11:32:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Hm..Varför prövar dom inte sätta igång med annat? Jag fick som sagt en "tampong" insatt och sen ballong för att öppna mig och det gjorde susen! :-)



Ja visst är den söt, han passar så bra i den!



Hoppas att er bebis väljer att titta ut en dag som denna! ler



Kram

2010-11-28 @ 12:29:52
URL: http://[email protected]
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Usch, förstår att det är segt för sig och er. Men jag fortsätter tro på att det är ett litet adventsbarn som ska kika ut ;)



Hoppas du kan vila ordentligt och kanske har lite bra läsning eller så. Tänker på dig!

Kram kram!

2010-11-28 @ 14:04:29
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Åsa, jag är fortfarande hemma men värkarna har blivit lite tätare i alla fall.

Hoppas det går bra för er med och att ni snart har en lilla tjej hos er.



Kram

2010-11-28 @ 15:17:50
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0