Måndag!

Ny vecka och nya möjligheter, kanske bebis tittar ut denna vecka, men jag tror inte det, tyvärr!

Har fått tillbaka mina onda höfter nu i helgen och det är ju inte bra, med tanke på att jag borde vila och sova så mycket som möjligt nu...:( så det går ju inte så bra då när man har sjuka höfter...:( så idag är jag trött!

Men på eftermiddagen måste jag hoppa i bilen och åka till biblioteket och ladda upp med en massa böcker, har inga hemma att läsa nu och då är det kris...:) hihi!

Och kanske jag har fått paket till posten också som jag har väntat på över en vecka som inte på nått sätt kommer fram, denna jädrans poststrejk som de håller på med nu är ju inte riktigt roligt... Så jag tror nog inte jag får något paket, men jag kan ju hoppas som jag har gjort sedan onsdagen...:P

Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Ja det har jag faktiskt också funderat på! Allt som jag åt innan graviditeten klarade jag inte av att äta de första veckorna (typ sallad, kyckling och sånt nyttigt) så kanske :D Kram

2010-11-08 @ 10:11:08
URL: http://madeleines.se
Postat av: teddy

Godmorgon i stugan.

Hoppas skatten vill komma till er denna veckan :) Förlossningen kan ju starta när man minst anar det :)

Med tanke på alla mina förvärkar så kan ju våran också titta fram när som men jag är en pessimist just nu och tror att hon tom kommer gå över flera veckor... suck :(



Vila tjejen och må bättre i dina höfter.

kram på dig

2010-11-08 @ 10:51:18
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch, vill inte ha foglossning, det gör ont :P

Ja jisses, förlossning snart ja.....jag tänker oxå på det mest på kvällarna och nätterna! Speciellt när man vaknar upp och är kissnödig, ibland tänker jag..."vågar jag resa mig, tänk om vattnet går" hahaha men tänker mest så på vardagarna då sambon arbetar borta :)

Hemskt om det händer när jag e helt ensam....det är jag mest nervös för. sen nervös för själva förlossningen.

2010-11-08 @ 11:20:37
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: teddy

Ush ja jag hoppas också att min ger med sig fort som bara den. Man har ju inte tid och ork att vara sjuk nu också.

Tur att din aldrig bröt ut helt.

Hoppas du får en fin kväll.

kram på dig

2010-11-08 @ 15:31:06
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0