Lugnare

Nu har jag inte känt av några förvärkar sen igår kväll och skönt är det!
Ska se hur många dagar de håller sig borta nu då...

Denna vecka händer det mycket intressant på bebisfronten, på onsdag är det dags för rådgivningsbesök så då ska det kollas en massa, och nu får man ju börja vara varje vecka också :)
På torsdag är äntligen dagen här, vi ska på vårt sista ultraljud, så det är så spännande spännande så jag vet inte hur man ska kunna vänta tills torsdag, men vi har ju väntat nu i två månader så några dagar till spelar väl kanske ingen roll!

Då blir vi lite klokare hur stor vår tjej är och hur hon mår där inne och om hon nu tänker komma tidigare eller om allt är oförändrat med tappen, jag hoppas nu verkligen inte att tappen är kvar på 4 cm som den var i september, då får jag fnatt på riktigt!

Men vi ska se vi ska se!

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Spännande med så många ultraljud, hur många gör man i finland?



Men ska inte tappen vara 4cm fram till förlossningen startar? De har jag för mig doktorn sa till oss när vi var in i vecka 30 för täta sammandragningar =)



2010-11-01 @ 10:27:02
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Malin

ojoj... T hoppas liiite innerligt ännu att ni får en pojke tror jag, för han sku nog såå gääärn vila köp jarobodyn ;)

2010-11-01 @ 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0