Inget riktigt nytt....

Vet inte vad vi riktigt ska säga...
tanken var att jag skulle få en tablett på morgonen och sen två tabletter nästa gång, nu har det inte riktigt blivit så...

Bebisens hjärtljud har inte alltid varit det bästa idag, igår var det också lite si som så ibland, men idag är det mera dalgångar på hjärtkurvan...
Så på morgonen fick jag en tablett och det som har hänt är att det börjat komma slem, så slemproppen är på väg ut... Sen har jag nog fått en tablett till här vid halv elva, de vågade aldrig ge två för bebisens hjärtljud var inte riktigt bra...

blodprov är taget på mig ifall det blir tal om snitt och vi funderar nog både mannen och jag om det inte skulle vara det bästa... jag har knappt haft några sammandragningar, några har jag haft idag och de har inte precis varit kraftiga, hur blir det då med bebisens hjärtljud när förlossningen är på G på allvar och om det blir långdraget...

Om inget börjar hända får vi nog ta ett allvarligt snack om snitt här, för vi vill ju att bebisen ska må  bra och hon skulle ha det mycket bättre utanför magen nu...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänker på dig och hoppas att allt snabbt ordnar sig till det bästa så att ni snart får hålla eran lilla skrutta i er famn... <3



KrAMAR

2010-11-29 @ 12:11:02
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Josefine

lycka till !!!

2010-11-29 @ 13:29:59
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

tråkigt att det drar ut på tiden och att bebisens hjärtljud varit sisådär!



hoppas det löser sig till det bästa, såklart!



Kramen

2010-11-29 @ 14:33:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0