Hängig

Känner mig inte alls kry, när jag vaknade första gången nu på morgonen för frukost nr 1 så hade jag sjuk hals, näsan var konstig, hängig i hela kroppen och frös gjorde jag...:S

Var inte bättre sen när jag vaknade på riktigt sen några timmar senare...:S

Vill absolut inte bli sjuk nu när det är så himla nära, jag måste ju tanka energi till tusen, men just nu så känns det som om jag bara vill ligga på soffan med täcket över huvudet...:(

Har ni några bra husmorstips för att snabbt komma på fötter igen???



Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Uscha då :( Har inge bra tips förutom vila, sova och dricka mycket vätska! Hoppas du kryar på dig snart!!

Kramar!

2010-11-06 @ 15:51:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0