Fullt upp!

Hann inte blogga mera igår, men gardinerna har kommit upp i alla rum, tack vare hjälp från mannen :) han är underbar min man :)
Jag höll mig mest vid strykbrädet och strök för fulla muggar jag!

Så nu kan julen komma, eller inte riktigt ännu, om två veckor tänkte jag vi skulle få upp lite julbelysning här hemma!

Igår på kvällen fick jag värkar/förvärkar och jag trodde nog de skulle hålla i sig och att vi skulle hamna in på BB under natten, de var regelbundna sammandragningar med värk men med 17-20 minuters mellanrum, blev lite mindre hela tiden, men sen avtog de... Hade haft lite små mensvärk hela gårdagen och nu på morgonen vaknade jag med mensvärk och sammandragningar...
Kanske det inte tar så himla länge före vi har vår tjej här, men vi ska se vi ska se!

Idag är det firandet av svärfar som står på schemat, min pappa firade vi förra veckan och så ska vi fira svärmor för hon fyller i morgon så det är fullt upp idag!

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Jo i Sverige finns det ju det, så jag hoppas att det är likadant system i Norge - måste kolla upp det :D Hoppas att ni får en härlig dag! Kram

2010-11-14 @ 10:13:50
URL: http://madeleines.se
Postat av: marlene

Spännande! ja visst kan tjejen titta ut precis när som helst nu. Har ni något namn åt henne än?

2010-11-14 @ 13:29:20
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh förvärkar. Vem vet - då kan det ju var adags snart eller så goar hon på sig lite till där inne :)

Jag har slutat märka av mina eftersom de kommer så ofta - så man hoppas att livmodern har tränat färdigt när det väl är dags...

Nu är det många bloggare som har fått sina små också :) Vi kvar ju.

kram kram

2010-11-14 @ 17:27:25
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: malin

Spännande, kanske blir er tur snart då?!



Kram

2010-11-14 @ 18:17:36
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0