Fredag igen!

Är det sant på riktigt att det är fredag igen?
Jag tycker att det inte är annat än fredagar nu för tiden...
Det innebär att det är ny vecka i graviditeten och nu är det bara två veckor kvar till bf....
Jaiks vad nervös jag är...

Hoppas jag ska bli lugn sen när det sätter igång och inte få panik...

På schemat idag står rådgivningsbesök, längre har jag inte planerat när jag inte vet vad de säger där, hoppas att mitt blodtryck är bra och allt annat också...

Mensvärk har man som den gamla goda tiden när man hade mens... har inte saknat det ett dugg!

Vad gör ni en fredag som denna?

Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

2 veckor.. Det känns inte alls länge sedan du hade 100 dagar kvar. Snart får ni se vad det är för ett litet pyre som gömt sig där inne i magen :D Spännande. Hoppas det går bra hos barnmorskan idag. Kram

2010-11-19 @ 10:47:56
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja nu e d nära..hur man än ser på det :)

All lycka och trevlig helg..

kram PT Sofia

2010-11-19 @ 10:54:03
URL: http://traningskoll.shapemeup.se
Postat av: malin

Hoppas det ser bra ut för oss båda i dag, ska strax åka dit.

Annars tänkte jag faktiskt ta mig en snabbis i väg och kolla lite prylar.



Ha en fin dag/ Kram

2010-11-19 @ 10:58:32
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Håller med dig, det känns som att det är fredag och nya veckor hela tiden :) Hoppas allt ser bra ut och att blodtrycket är bra!!

Kram och hoppas du får en mysig fredag!!

2010-11-19 @ 11:01:13
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Lina

Andas, andas, andas! Jag tror jag aldrig har upplevt ett sådant lugn som under förlossningen. Men så hade jag heller inte varit ett dugg nervös före utan enbart förväntansfull. Det viktigaste e nog bara att försöka slappna av, även om de gör ont, å andas djupt och lugnt. Ju mer man spänner sig ju längre tar de väl...men genom att vara helt avslappnad hjälper man kroppen att få ut bebisen. Detta körde jag på och klara mig galant utan någon som helst smärtlindring! :) Lycka till!

2010-11-19 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0