Tiden rinner iväg...

På lördag så smäller det, då är det dags för bröllop...
Tänk att det snart är ett år sedan vi började planera det hela och att det nu är dags...

Jag börjar bli lite små nervös, har inte varit det tidigare, det har min sambo skött om...:p Jag har koncentrerat mig på barnet för det mesta, så jag har inte haft tid att vara nervös...
Men nu ni, nu har jag också hunnit bli nervös och det är bara för att allt börjar bli så verkligt nu, det ska faktiskt hända...

Så denna vecka vet jag ej hur mycket jag hinner blogga, men kanske jag kan ta mig en liten stund varje kväll för att uppdatera läget och kolla hur ni andra har det :)
Har hittat ett par andra intressanta gravidbloggar som jag följer med, roligt med andra som har nästa samma bf...:)

Imorgon är det fullt med program, min sambo har gjort upp en lista med allt som ska göras och när vi ska göra det...:) Min sambo han är bara för bäst, tur att man har honom vid sin sida :) Om några dagar så är det du och jag föralltid....<3

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: EvaLena

Roligt att ni ska gifta er, förstår att du är nervös! Hur länge har ni varit ihop? Jag har bf 4 november. Önskar att tiden gick lite fortare! När ska du ha?

2010-06-28 @ 15:09:56
URL: http://mammainovember.blogg.se/
Postat av: Laura

Allting kommer att gå bra ska du se, fast jag förstår att du är nervös!! Du kommer väl att lägga in bilder från bröllopet på din blogg sen så man får se? :) Ska ni åka någonstans på smekmånad?



kram!

2010-06-28 @ 22:30:40
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0