Ny vecka snart :)

Imorgon är det igen dags för en ny vecka :) Det går med väldans fart nu måste jag säga...
Magen växer så den knakar, helt otroligt hur den kan växa...

Jag har tack och lov börjat må bättre, det är sällan jag mår dåligt och det är jag bara glad över, jag hinner nog må dåligt säkert ännu, men för stunden så är det på topp! Det ända som det är, är att jag dricker på tok för lite, jag tycker inte alls om vatten :( blä! så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till i sommar, har någon något förslag?

Imorgon skriver jag mera och om vilken vecka och vad som händer i kroppen och med bebisen :)


Kommentarer
Postat av: em

Härligt att må lite bättre!



Jag har samma trubbel med dryck. Har snart provat allt! Men har upptäckt att iste funkar bäst. :P

2010-06-04 @ 11:38:15
URL: http://ettansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0