Möhippa

Igår var det dags, dags för min möhippa, kan säga att jag blev överraskad, men jag hade anat ugglor i mossen, men i vilket fall som helst blev jag överraskad...:)

Det började med att jag fick ta på mig mjukisbyxor, vit tröja om en tröja de hade tryckt dagen till ära :) Sen fick jag en krona med slöja som blinkade och en skylt runt nacken där det stod "köp en kyss innan det är för sent"
Sen fick jag en hel mängd brunbergs kyssar som jag skulle sälja för minst 3€/st och pengarna skulle jag sen behöva till kvällen....

Det gick förvånansvärt bra och jag sålde kyssar för 76,90 €

Efteråt blev det yoga och pilates timme i en park och sen picknick....:)

Sen fortsatte resan till en kosmetolog i mina hemtrakter, där fick jag fotpad och fina fötter, oj vad skönt det var :) Efter kosmetologen fortsatte färden till min vän och där hade de hyrt en badtunna som vi badade i och det var så varmt i vattnet 38 grader så det blev minsann hett där, men avslappnande...:)

Då var det bara att hoppa i duschen för det var fuffens på gång, efter ett tag kommer en dam dit som ska ha lustparty åt oss och där var där som jag skulle få använda mina insamlade pengar :) skojskoj!

Vi hoppade efteråt in i bilen och styrde kosan till en restaurang där vi åt god mat och pratade och sen fortsatte färden till en krog en stund och sen tog vi natt :)

Nu väntar jag ivrigt på några bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0