18 dagar...

...Är det tills jag står brud och ska säga JA till min blivande man...:)
Det är spännande, nervöst och en hel massa känslor..<3

Ett orosmoln är
min brudklänning som ska sys om eftersom jag är gravid och magen växt en heeeel del sen jag köpte klänningen i vintras... men sömmerskan sa att det är ett väldigt litet problem, så jag får väl lita på det då!

Tänk om 18 dagar är jag fru... kan inte riktigt förstå det ännu, men när dagen kommer kommer jag vara skit nervös...

Mera om detta senare fram :)



Google


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Hej!



Ja visst var den söt! :-)

Antar att du liksom jag, tänker vänta till RUL:et har varit...? Eller varför just en månad?



Va roligt att du ska gifta dig! Grattis till det!



kram

2010-06-16 @ 17:04:41
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Precis som vi då! efter Rul:et firade vi med att äta ute och inhandla första plaggen! :-)



ja du ska ju för tusan gifta dig! :-) Så tiden kommer nog gå fort ska du se!



kram



2010-06-16 @ 21:54:22
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej Åsa!



Vilka roliga nyheter jag får läsa då jag klickar in mig här! Grattis! :D Mycket som har hunnit hända sedan sist, ser jag.. :) Vet ni om det är en flicka eller en pojke? Eller det kanske inte går att få reda på ännu?



Inte många dagar kvar tills ert bröllop heller! Var ska det hållas någonstans? Blir det stort eller litet?



Hoppas du mår bra!



Kram!

2010-06-18 @ 18:06:11
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0