Värme slag

Jisses, jag har tillbringat två dagar i stekande hetta på en sportplan för att titta på friidrott.... man kan ju tro att jag har fått fnatt, men som den före detta friidrottare jag är så kan jag ej låta bli att åka och titta när stora tävlingar avgörs på hemmaplan :)
Men jag var nog inte galnast av dem alla, en vän till mig var envis och kom med och tittade båda dagarna och hon har bf 23.7, hoho! :)

Som sagt, det är hett här och de har lovat jätte hett de närmsta dagarna, så det gäller att få i sig vätska så mycket som möjligt... vilket är lättare sagt än gjort!

Imorgon väntar rådgivningsbesök och det ska bli spännande, min man har ej varit med dit någon gång så jag tänkte ta med honom imorgon nu när han har semester också, så får han se vad de gör med mig :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja tänk vilken gåva det är att få bära på och känna ett litet mirakel sparka och leva loppan i magen sin! ♥



Va roligt, håller tummarna för att pyret erat vill visa sig då! :-)



kram

2010-07-11 @ 20:26:13
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Det VAR supergott!! :-)



Hoppas dagen din blir bra!

2010-07-12 @ 12:19:22
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0