sparkar vilt :)

Vår bebis i magen sparkar minsann vilt nu för tiden, det blir bara tydligare och tydligare för var dag och mera framförallt. Nu när vi har haft hunden och mannen gått upp på natten med den så har jag ibland haft svårt att somna om för det är någon som brukar börja ha liv i magen då :)

Ibland har jag blivit riktigt chockad och funderat vad det är för det har varit så kraftiga sparkar och varje gång är jag lite besviken över att jag inte hinner sätta handen på magen för att få känna, tror inte det dröjer länge nu före de kraftigare sparkarna börjar komma regelbundet så mannen också får börjar känna vår bebis röra sig i min mage :)

Men vilken härlig känsla det är att känna sparkar, det är så verkligt då på något sätt :)

Ha en bra dag alla läsare :)



Bild från google



Kommentarer
Postat av: teddy

Visst är det magiskt när man känner hur den lilla/e böckar omkring där inne. Jag känner av det mer och mer för varje dag och riktigt längtar tills de riktiga sparkarna kommer och även den riktiga kulan :)

Fin vagn ni köpt btw. Hjulen varkar stabila och bra.

kram på dig tjejen och trevlig start på veckan.

2010-07-19 @ 13:19:01
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0