Pirr...

...Det börjar bli pirrigt måste jag säga, det är så himla nära nu om 48 timmar har vi sagt jag till varandra <3

Igår var den mest stressade dagen på evigheters evighet, startade 10 på morgonen och fick koppla av halv tolv på kvällen... men mycket fick vi gjort :)

Först började vi med att meddela om hur kakan slutligen skulle utsmyckas, sen lämnade vi in en vigselannons till tidningen. Efteråt kom jag hem en sväng och under tiden hämtade min blivande man sina kläder :)
När han kom hem var det att hoppa i bilen och bege sig iväg till kyrkan för att öva och prata med präst och kantor :) Det var då det slog mig hur sjuttons nervös jag är, hjälp!
Men nog ska det gå bra på ett eller annat sätt, då ångrade jag att vi har bett en bekants, bekanta att filma, jaiks, man blir ju nervös bara av det, men det är ju ett minne sen :)

Efter övningen så var det dags att ääääntligen få pröva klänningen (har sytt om den från dragkedja till snörning, hade inget annat val med min mage :) ) och den blev jätte fin, man skulle inte märka att det har varit dragkedja i den, så nöjd är jag minsann...:)

Efteråt var vi en sväng till festplatsen och sen och lämna förlovningsringarna för putsning, sen hem och koppla av en timme.

Till sist så åkte jag iväg på bio med vännen M och såg på eclipse, bra avkoppling inför bröllopet :) hihi!

Som sagt, det var minsann stressigt igår!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Skönt att allt går enligt planerna! :-)



Önskar er ALL LYCKA TILL inför morgondagen!!



Kramar!

2010-07-02 @ 11:59:46
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: EvaLena

Hej!

Hoppas allt är bra med er.

Lycka till imorgon!

2010-07-02 @ 16:26:05
URL: http://mammainovember.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej Åsa, och lycka till idag på den stora dagen! Jag hoppas att ni får ett underbart bröllop och ett ännu mer underbart äktenskap!



Kram!

2010-07-03 @ 12:12:27
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0