Lördag

Äntligen en natt där man fick sova utan att vakna av något oväder :) så himla skönt!

Idag så ska vi en sväng till grannstaden för att kolla om vi skulle hitta ett nytt köksbord/matsalsbord eller ej, måste se lite vad de har först :) Så det är på programmet idag, sen ska jag nog bara ta det lugnt framför friidrotts EM och sticka :)

Snart är dock EM slut, men jag hoppas jag fortsätter sticka ändå! Igår påbörjade jag ett nytt projekt åt lillen, kommer bli roligt att se om jag orkar få det själv klart eller om jag kommer lämna det åt min mamma ofärdigt. Men jag ska minsann inte ge upp, jag skulle bli så stolt om jag får det klart helt på egen hand :)

Resultat får ni se sen när det är klart :)

Nu har jag inget mer att komma med för tillfället, men hoppas ni har en bra lördag och så hörs vi ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni hittade något fint bord, alltid så kul med nya saker.

Ja jag har shoppat en hel del kläder redan, vi tog reda på att det blir en tjej när vi var på RUL så efter det har det blivit en hel del tjejkläder =)

2010-07-31 @ 11:35:29
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Anna - Gravid ♥

Mmm det är ju suveränt, speciellt nu när man har "gravid-fötter"..haha!



Hoppas helgen din varit bra! kramen

2010-07-31 @ 14:22:17
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0