Inget nytt...

Har jag att komma med, nu går dagarna i jobbets tecken, så det händer inte så mycket, är sju tusan till trött när jag kommer hem... men en kopp kaffe brukar hjälpa lite... Bebisen tycker inte om när mamma sitter och jobbar, för då börjar bebisen ha liv i magen när jag sitter så mycket :P det är så härligt att känna att man bär på ett barn :)

Snart ska jag bänka mig framför tv:n det är ju friidrotts EM som börjar idag och jag kommer bänka mig varje kväll till söndag :) hihi! tokig som man är :P

Nu har jag inget mera för tillfället på hjärtat, ni vet jag lever iaf...:)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hello! Kul me jobb, not! Men du får ju snart "langledigt"! =) Hör av er tå ni har tid me na träffis :)

2010-07-27 @ 19:45:03
Postat av: Elin

Åh vad mysig att bäbisen är så aktiv. Själv väntar jag otåligt på att känna något från lillskrutten där inne =)

2010-07-27 @ 20:00:27
URL: http://karleketc.blogspot.com
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Visst är det underbart med alla sparkar ? :)

2010-07-28 @ 18:28:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0