Härliga tider...

Oj vilken underbart härlig kväll vi har haft :) Tack till M och T :)
Vi cyklade iväg till stan, till en början var jag orolig för hur det skulle gå, lite sjuk mage hade jag men det gick ann :)
Sen gick vi till minigolfplanen och ja, man kan ju säga som så att det gick inte riktigt bra för mig, det gick rent ut sagt skit dåligt, men nog om det! :P

Efteråt gick vi in till city och slog oss ner på terassen och tog lite småtugg och dricka och jag måste ju bara ha en glass :) De andra tog ju öl så jag måste ju få glass :)

Nu har vi nyss kommit hem och jag tänkte att jag skulle läsa lite bloggar och koppla av och sen blir det nog sängen som kallar, för trött är vad jag är...

Godnatt alla :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: Tack så mycket :D ja det har varit underbart, förutom det dära jäkla illamåendet i början! hihi.



Oh, ja inte alls långt ifrån :D

Grattis föresten!

2010-07-12 @ 23:37:19
URL: http://nilsonee.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv!! =)

2010-07-13 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0