Utmanad - lite info om mig!

Maria har utmanat mig, så jag ska försöka anta utmaningen :)


1. Hur gammal är du om fem år? 28 år

2. Vem var den sista du träffade? Tindra och min man Tom

3. Hur lång är du? 170 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Baby Mama

5. Vem ringde du senast? Min man

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma, hon ska kolla mejlen om 10 minuter får då har hon fått lite bilder på Tindra :)

7. Vad är dagens planer? Ta det lugnt och försöka bli kvitt illamåendet...:S

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Lite både och, beror lite på...

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I förra veckan

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? Klockan 9 steg jag upp...

13. Har du någon gång hittat en katt? Kattungar har man nog hittat där hemma när man var liten..

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i soffan framför en brasa :)

15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka skogar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Säkert på samma plats bor vi, kanske en eller två barn till :)

17. Vad skrämde dig som barn? En tandläkare som vi hade i skolan skrämde mig... plus säkert en massa annat man inte kommer på...

18. Vem fick dig att skratta senast? Tom, han får mig att skratta tusen gånger om dagen!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ja

27. Vilken är din favoritglass? Choklad, helt klart

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga ett hus och betala bort alla lån :)

29. Tycker du om kinamat? Nej

30. Tycker du om kaffe? Ja

31. Vad dricker du till frukost? Oboy oftast

32. Sover du på någon särskild sida? Nej sover nog på båda...

33. Kan du spela poker? Vet nog hur man gör men är inte kung på det..

34. Tycker du om att mysa? Självklart

35. Är du en beroendemänniska? Beror på i vilket samanhang, så kanske...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jodå

37. Vill du ha barn? Ja :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Finska och Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo, efter en bilolycka för snart 7 år sedan...

40. Föredrar du havet eller en pool? En varm pool skulle inte vara helt fel...

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder när det finns möjlighet, tycker mest att pengarna far till mat och blöjor nu :P

42. Äger du dyra smycken? Vigselringen är väl nog den dyraste i min lilla smyckessamling...

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukost, rostatbröd och oboy!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara min man och hans svärfar är ju för rolig...

46. Välj ett ärr på din kropp? Det blir nog snittet när Tindra föddes...

47. Vad har du för ringsignal? Higher med Erik Grönwall...

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, hemma hos mamma o pappa

49. Flirtar du mycket? Inte längre men när jag var singel gjorde man ju nog det...

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen direkt profilbild men bilderna i headern av mig är från vårt bröllop

51. Kan du byta olja på bilen? Jo, om jag skulle bli tvungen skulle jag väl nog få det gjort :P

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmmm... måste väl nog kanske ha varit Nora Roberts en bok före jag åkte in till BB...

54. Läser du dagstidningen? Jo, varje morgon till frukost!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men vi föräldrar prenumererar jag på nu...

56. Dansar du i bilen? Så gått det går mellan varven...

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm blev det i jobbet men det är ju ett tag sedan...

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? När jag ammade Tindra senast...

59. När var du i kyrkan senast? 3.7.2010 när vi blev man och hustru <3


Alla bloggar som vill får ta del av denna roliga utmaning :) Lämna gärna en kommentar att du antagit utmaningen så får jag kika in och läsa :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag sitter bara och väntar på att lilltjejen ska vakna, så jag tar listan och svarar :)

2010-12-22 @ 17:26:04
URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0