Hälften bort

Det är nu femte dagen sedan kjeisarsnittet och då får man ta bort hälften av agrafferna som de har satt dit :)

Jag har själv inte sett såret eller stiften och vill heller inte se det ännu, Tom har fotat så det finns bilder, men jag känner att jag vill inte göra det nu...

Såret har läkt bra och nu på morgonen togs det bort 9 agraffer, har totalt 17 stycken. På den sjunde dagen får man ta bort de resterande om det ser bra ut och i mitt fall skulle det då bli på tisdagen som jag får ta bort dem...

Annars börjar jag bli bättre i skick och har inte lika ont längre, går relativt bra att komma i och ur sängen, men det där med att få på sig sockor och byxor är ett litet problem ännu... men det kommer väl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0