Fredag!

Tom och Tindra ligger och myser på ena soffan, jag ligger på den andra, eld i spisen har vi, så det är fredagsmys på hög nivå här :)

Snart är det ju Idolfinal också, så det är riktigt en äkta fredagsmyskväll med hela familjen <3

Jag har varit sämre iskick idag :S, det är inte lätt när man inte får lyfta något tyngre än Tindra, man är ju van med att göra så mycket och nu får man inte...:S så jag får ju lida nu av att jag inte vilat tillräckligt...:S

Har inte hunnit läsa bloggar på ett bra tag, men ska nog ta igen mig mellan varven när jag hinner, just nu är det mycket nytt och nytt på gång, men ni ska veta att era kommentarer värmer <3

Hoppas ni har det bra :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag halkade nyss in på din blogg! Grattis till eran lilla flicka! Hon är jättesöt! = )

2010-12-10 @ 18:09:54
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0