Välkommen helg

Helgen är mer än välkommen, veckan har varit stressig på jobbet och jag har jobbat övertid lite varje dag... så jag tackar och tar emot helgen med öppna armar :)

Ska bli skönt att få sova lite längre imorgon bitti, hoppas också att jag får det :)

Ikväll var vännen H hit en sväng, vi åt tacos och så fick jag se bilder från möhippan :) haha! så skoj vi hade :) sen visade vi bröllopsbilderna så det tog en bra stund med allting :) men skoj var det!

Imorgon på dagen har jag inga planer ännu, borde åka till stan en sväng och checka några grejer, men vi ska se om jag orkar med det eller om jag bara är hemma!
På kvällen ska vi med goda vänner till grannstaden och bowla (jag hoppar över i detta tillstånd) och sen på någon bit mat, så ser det ut för tillfället, roligt ska det i vilket fall som helst bli :)

Nu ska jag börja ta natten, men jag ville skriva lite så ni vet att jag fortfarande är vid liv och detsamma gäller lillen i magen :)

Godnatt till er önskar vi :)

Kommentarer
Postat av: Laura

Trevlig helg Åsa!

2010-08-07 @ 00:59:02
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Hej!



Vi har verkligen haft det så bra och precis som du skrev kände vi väl lite att vi ville lyxa till det med tanke på att bebis kommer sen..Detta är ju trots allt sista sommaren utan barn. :-)



Hur mår du då?



kram

2010-08-07 @ 10:18:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som du haft en underbar dag...vad gott det skulle vara med tacos =P



Kram

2010-08-07 @ 11:27:39
Postat av: I väntan på Liten

Ja, men eller hur! Hoppas att du får en trevlig helg :)

2010-08-07 @ 11:43:33
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0