Tupplur

Har just tagit mig en behövlig tupplur på nästan två timmar...:) hihi! denna gång förstod jag åtm att stiga upp och inte fortsätta sova bara så natten skulle bli förstörd!

Hade sådan värk i höfterna när jag tog min tupplur så jag visste inte vart jag skulle ta vägen :S

Hoppas verkligen att detta går om emellan så jag inte behöver ha detta i 14 veckor till, men det visar sit, allt för bebisen :)

Ikväll blir det att inta soffläge och titta på fångarna på fortet :) är ju hur spännande som helst, men det känns lite konstigt att se det igen i en modernare version :)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna-Gravid

Ja det ska gå har jag hört men jag vet inte hur..ska försöka ta reda på det..



Glöm inte livet på bb som också är ikväll!



kram

2010-08-25 @ 18:12:38
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0