Snabbt över

Helgen är då snart över igen och som vanligt så går den ju så snabbt så man hänger inte alls med...:(

Imorgon är det dags
för rådgivningsbesök, då får jag höra hjärtat slå igen...:) ska bli skoj, är ju en månad sedan sist nu, men jag vet ju att bebisen lever och har sig så som den rör sig, men det är ändå skönt att få höra hjärtljuden :) <3
Hoppas också att allt annat är ok, men jag känner iaf inte av något så vi ska se vad hon säger :)

Uppdaterar om läget sen imorgon!

Ha d bra och godnatt alla :)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Ja men igår tror jag bannemig jag kände skrutten i magen, gud vad mysigt det är även fast man är osäker på vad det är man känner :)

2010-08-09 @ 10:44:53
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Elinor

Hej hej!



Vad skönt att du har mått bra! Det har jag också gjort som sagt, det mesta har kommit de sista två veckorna :)



Segt att ha ett stressigt jobb... Jag har det iofs också, men den absolut värsta stressen drar igång i slutet av sept, å då jobbar jag väl bara en eller två veckor. Jag går på mammaledigt 1 okt. Vad jobbar du som?



Jag är nog hemma runt ett år 10-11 månader ngt sånt. Sen tar maken över.



Självklart får man fråga hur gammal jag är, tror faktiskt att det står på bloggen till och med... om jag inte minns fel. Jag är 23 fyller 24 nu i oktober. Själv då?



Tjingeling

2010-08-09 @ 11:08:56
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0