Rådgivningsbesök nr 6 (26+3)

Idag har jag då varit på rådgivningsbesök, hon tror att det kan vara foglossning som jag lider av så vi ska se nu då.. Hon sa att ifall det inte blir bättre så får jag nog sjukskrivning, jag ska inte tvinga mig att jobba... så vi ska se nu denna vecka hur nätterna blir och om allt blir värre... Fick ett bälte också som kanske hjälper, det är olika för alla, men testa ska vi!

De två senaste dagarnas magvärk nere i magen kan vara förvärkar meddelade rådgivningstanten, vila och ta det lugnt borde finnas på dagsprogrammet varje dag....


Lite fakta också:

Viktökning sen start: +8,2 kg
Blodtrycket: 125/75
Hjärtljud: 145
SF-mått: 24

Magbild ska komma inågot skede också :)


Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Hoppas bältet kan hjälpa dej lite. Funkar bra för mej till viss del iaf. Krya på dej. Ser fram emot en ny magbild :)

2010-08-30 @ 14:49:38
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Näe 49 dagar är ju ingenting!! :-D



Det funkar inte att prenumerera på den då?



Jag har också lite molande värk i nedre delen av magen..Å enligt min BM är det ligamenten.

Om magen blir hård samtidigt som man har ont är det däremot sammandragningar..Fast det kanske är det du har?



kramen



2010-08-30 @ 16:32:10
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Kristiina

Jag rekommenderar att du provar yogabollen. Jag hade foglossning men den försvann sen jag började sitta på bollen. Gjorde några små statiska situps och balanserade på bollen. Det är viktigt att stärka bäcken muskulaturen. Och sen är den skön att ha när värkarna startar. Lycka till :)

2010-08-30 @ 20:20:17
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Kul med lite info =)

Ja hon tyckte jag hade gått upp lite på de 4 veckorna som gått.



Kul att du också hittar mycket på ikea, toppen och billigt!



Kram

2010-08-31 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0