Mätta och belåtna

Vi har just kommit hem från mannens föräldrars villa, var dit på mat och så fick vi plättar också, så nu är man mätt och belåten och minst sagt jätte trött...:) börjar bli van att man är dödstrött denna tid på dygnet, skulle helst sova ett par timmar nu, men då blir det inte så mycket sömn till natten...:S

Så nu är det nog bara slappa som gäller för hela slanten ikväll, mannen är också lika trött som jag, hämtade hem honom inatt halv 3, så det blev inte många timmars sömn!

Nu ska jag fortsätta bena på min lista, jag kommer nog att sätta upp den här sedan, så har man lite koll själv också och så får andra ta del av den också :)


Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej :)



Jag syr en barnvagnsmobil, den är till min syster som ska ha barn här någon gång de kommande veckorna. Det är därför jag inte skriver ut det i bloggen, hon läser den. Sen har jag även sytt en napphållare till henne också. Eller a, du vet ett sånt där band som man fäster nappen i å sen fäster i tröjan eller ngt.



Vad har du sytt hitills, å vad är ditt andra projekt?

2010-08-21 @ 15:40:23
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Becca-I väntans tider

Gud vad gott det lät med plättar! Fick ett riktigt sug efter det nu :)

2010-08-21 @ 16:35:41
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0