Inget speciellt

Händer här, jag är jätte mega trött, är inne igen i en period där jag skulle kunna sova hur mycket som helst...
Har just druckit en kopp kaffe för att piggna till... det brukar inte hjälpa riktigt...

Överväger att krypa under täcket tills mannen kommer hem och vi ska iväg och handla, men då blir ju natten lidande!
Vilket dilemma man har!

Annars händer inget speciellt, jobbar varje dag, ibland går det bättre ibland sämre, väntar på dagen D då min mammaledighet börjar, men det är på tok för länge dit...:/ men sen så när den väl kommer så kommer det säkert att gå jätte fort...
Jag hoppas vi vinner på lotto före min ledighet sen är över så jag kan vara hemma lite längre än vi tänkt :) kanske kommer jag på något och blir väldans rik! Lovar att jag hör av mig om jag kommer på nått av värde!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja dom ger ju så mycket redan i magen liksom!



Fy då..är du rädd inför förlossningen?! har du nån bra BM du kan prata med det om då?



Jag brukar tänka som sähär jag...Att när dagen D väl är är det bara att flyta med och gilla läget. Barn har födds i alla tider och varför skulle inte jag klara det?



kramen

2010-08-18 @ 16:23:43
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge har du tänkt vara hemma?

2010-08-18 @ 17:35:28
Postat av: I väntan på Liten

Min sambo tycker mest att våran lilla är elak som aldrig törs visa sig när pappa har handen på magen ;D

2010-08-18 @ 17:41:58
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Elinor

Hej!



Tackar :) Tycker att den börjar bli stor nu... Märker det när man ska i å ur duschen, det är inte lika lätt längre alltså.



Din mage var också fin :)



Ha det gött!

2010-08-19 @ 08:45:53
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hör av dig om du kommer på nåt som kan funka för mig också, måste vara skönt att kunna vara hemma med sina små så länge som möjligt :) Lycka till med allt hur som hellst :)

2010-08-19 @ 13:14:34
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0