Full dagsprogram!

Igår hann jag inte alls vara inne här och kolla något, allting flöt liksom ihop på något sätt...

Började med att jobba några timmar, sen åkte mamma och jag iväg till grannstaden på jakt efter tyg :) och det hittade vi, så nu skulle det vara att sätta sig ner och påbörja projekterna :)

Vi var ett par timmar i stan, kollade runt på barnkläder, men hittade inget jag kände jag ville ha, satt på café och sen åt vi glass och det var hur roligt som helst att bara vara med mamma :) Efteråt var jag helt slut alltså riktigt slut, visste inte hur jag skulle ta mig hem heller...

När jag kom innanför dörren ringde jag mannen och sa att jag kryper under täcket väck mig inte, där var jag i nästan två timmar och när jag vaknade var jag lika trött ännu :( inte lätt att vara gravid...

Kvällen fortsatte sen hos vänner och när vi kom hem var vi båda två dötrötta!

Man får bara inse att man är inte lika pigg som gravid och klarar lika mycket, men det är när man ska inse det?

Kommentarer
Postat av: teddy

Ihih jag känner igen det där med att man sover och sover men är knappast utvilad när man väl stiger upp.

Samma här. Speciellt på jobbet när det är lungt, då kan jag somna på toa om jag så gärna vill...

Hoppas ni får en fin lördag.

kramis

2010-08-14 @ 10:14:00
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0