Fångarna på fortet..

Måndagen har gått i raserfart, föräldrarna åkte just hem och nu sitter jag här och mannen ligger i soffan och vi inväntar båda fångarna på fortet :)

Har som vanligt jobbat idag, men nu börjar jag få sjuk rygg ibland...:( hoppas det går om så jag kan jobba lite till iaf...:)

Rådgivningstanten ringde idag och meddelade att hon måste flytta fram rådgivningsbesöket från imorgon till nästa måndag, så då får jag inte höra de härliga hjärtljuden imorgon, men nog kan jag vänta lite också :) Så nu skulle jag ha möjlighet att åka iväg på vattenjumpa imorgon, när rådgivningsbesöket blev fram flyttad....
Men jag vet inte om jag åker imorgon eller ej, jag skulle behöva få en spark där bak så jag skulle komma mig iväg...
Alltid jobbigt att få ändan ur!

När vi var och handlade ikväll så köpte vi på samma gång en omlottsbody i storlek 50 och ett par byxor i storlek 56, hihi :) kunde inte låte bli, jag som inte skulle handla några fler klädesplagg före nästa ultra... nåja, kläderna jag köpte idag kan både tjejer och killar ha :)

Nu dags för soffan och tv:n :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

hop hopi, skönt när du e där sen!!

2010-08-24 @ 15:27:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0