Hej igen :)

Tänkte jag skulle börja skriva i min gravidblogg igen :)

Tog bort tidigare inlägg, för förra graviditeten slutade inte som vi hoppades, det blev ett sk. ofostrig graviditet, så det har varit lite jobbigt...
Men nu är jag tillbaka...:)

Och nu är jag också gravid igen och jag är i vecka 9 (8+3) nu så jag tänkte jag skulle börja aktivera mej igen...:)

För exakt två veckor sedan var vi till min gynekolog och då fick vi se att jag var gravid denna gång och vi hade även turen att få höra hjärtat slå!
Det är en obeskrivlig känsla att höra hjärtat slå, tänk en så liten prick som är som en liten miniboll ska ha så starka hjärtljud, det är magiskt... Gissa om vi svävade på moln efteråt i bilen hem :)

Skriver mera senare :)

Ha d bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0