Mars

Tänk att det är 1 mars idag, det har liksom inte slagit mig tidigare att om en månad då är månaden som jag brukar tycka om här...
Det är något speciellt när det blir 1 april, då vet man att våren är verkligen på väg och sommaren likaså, så om en månad är man happy happy!

Jag hoppas solen tittar fram idag också när vi ska ut på vår promenad, men det ser lite sämre ut med det idag :( Men den hinner ännu :)

Annars är planerna inte mycket idag, promenaden och sen inget mer, kolla VM och jag kommer ihåg... Det är tråkigt när Tom jobbar kväll hela veckan, han hinner knappt vara hem före Tindra ska sova för natten!

Nåja nog svamlat nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Den ska väl vara "stadigare" på nåt vis...Vi bytte inte rakt av utan jag blandar både 1:an å 2:an..för att tills slut bara få av 2.an. :) man lär ju tänka på lilla magen! :)



1 mars idag, visst är det härligt!!! Snart kommer våren!!



Ha en fin dag! KRAM



2011-03-01 @ 09:29:09
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Här är det då inte sol =(

2011-03-01 @ 14:02:29
URL: http://saratilling.se
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Jag brukar faktiskt älska mars månad! För då börjar man märka att våren är påväg! Ljuset kommer å vädret brukar bli mildare. MEN April är ju självklart en favoritmånad, annars hade vi inte gift oss då. Herregud snart ett år sen... helt sjukt vad tiden går!



Hoppas att ni kom ut på en promenad. Vi är änna fast inne idag, bara korta 10 minutare (pga hunden) men snart kan vi börja gå längre.



Nä nu ska jag lägga mig bredvid min lilla Loppa som sovit en stund, hoppas att hon sover en liiiiten stund till!

2011-03-01 @ 14:35:21
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0