Måndag

Då var det ny vecka och denna vecka är ingen vanlig vecka, det är nu jag tar och börjar träna lite :)
Har inte tränat på över ett år egentligen, några gånger på slutet av graviditeten var jag ju på vattenjumppa och på möhippan hade vi pilates, men annars är det ingen träning som har gällt!

Men idag börjar jag med Zumba och på torsdag blir det träningspass nummer två med Feel the Vibes... Så vi ska se då vad det blir nästa vecka, men det gäller att få det som rutin och jag har som mål två pass i veckan, så Malin får minsann dra i mig om jag börjar ge vika :)

Annat som står på schemat idag är 3 månaders koll med Tindra, så då är det vaccination som också gäller, fy sjutton, vill inte att min Tindra ska få sprutor, men det hjälps ej!

Återkommer senare efter rådgivningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0