Domen

Igår ringde jag och frågade svar på halsprovet och det visade sig att jag har Angina... jahapp tänkte jag, hur sjutton har jag kunnat få det! Nåja tur att veta att det är något bra med penicilinet jag fick så jag inte äter den i onödan!

Tabletterna luktar och smakar skit, det är hemskt och jag har hälften kvar ännu, fy tvi och blä!

Jag hoppas verkligen jag blir frisk nu efter denna kur, för jag vill inte bli sjuk flera gånger nu, nu vill jag börja zumba, zumba, zumba! Men jag får nog helt enkelt vänta nå veckor ännu före jag återgår till det :(

Visst är det inte typiskt att man ska bli sjuk just som man kommit igång med träningen och är peppad? Det är så trist, så trist så det är inte klokt heller!

Kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Vad är Agnina?



Du kan faktiskt kommentera på redishfox.blogg.se jag kommer att fortsätta blogga! Jag mejlar dig användarnamn å lösen på facebook.



Skönt att höra att penicillinet funkar! Det är bra grejer (förutom för mig då som inte tål alla sorter).



Hur går det med träningen? Här har det stått still ett tag, men jag har kommit igång å gå nu, lite snabbare takt nu innan jag har köpt mina löpardojor så att jag kan börja springa.



Kram på dig!

2011-03-24 @ 20:10:03
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: malin

Ja verkligen super trist och man blir så besviken. Men nu kommer säkert penicillinet hjälpa. Men vad är angina?



Kram

2011-03-24 @ 21:30:37
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0