Veckans resultat!

Jag visste för jag steg på vågen att mycket har inte hänt denna vecka om det nu ens hänt något, för tränat har jag gjort, men maten har det blivit lite si som så med, men det gör inget för jag tar ingen stress och som sagt jag tränar ju och det gjorde jag inte tidigare!

Jag märker att min mage har blivit mycket mindre mot vad den var för typ 3 veckor sedan och det är så skönt så skönt :) Så jag är ändå nöjd över att det händer saker, fastän vågen står still :)


Sen 1.6 har följande hänt (sen förra veckan inom ():

Vikt: - 1 kg (+/-)
Höft: -1 cm (+ 0,5)
Midja: -5 cm (- 1,5)
Navel: -2,5 cm (- 1,0)

Kommentarer
Postat av: Malin

hu äter du? som normalt å lämnar bort onyttigheter eller kör du på nån diet? kolhydratfritt?

2011-06-15 @ 11:22:15
URL: http://malinsvardag.papper.fi
Postat av: Sarah

Vad duktig du är med träningen. Blir väldigt nyfiken på vad det är för program du tränar. Jillians? Jag märker att jag missat något som verkar bra =)

2011-06-16 @ 04:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0