Nu jävlar!

Det är ny månad så det passar utmärkt att sätta upp mål tycker jag :)
Nu jävlar ska kg trilla av kroppen säger jag bara! Nu är jag less!
Det sista jag vill är att dessa kg ska sitta kvar inför en eventuell/förhoppningsvis graviditet längre fram, nej säger jag bara, startvikt som denna jag har nu vill jag inte ha!

Så nu ska de bort, 5 kg, helst 7 kg! Imorse vägde och mätte jag olika mått, så tänkte göra det med jämna mellanrum nu och kanske sätter jag hit måtten sen när jag ser att det hänt något, måste klurar på det lite :)

Jag ska springa varvat med gång och så ska jag ta hjälp av Jillian Michaels, plus vagnpromenader som bonus på allt :)

Nu e jag taggad kan jag säga, men jag kommer ta det i min takt, med en bebis i huset och terassbygge på G så är det inte bara att sätta på sig löpskorna och springa iväg, så det gäller att passa på när tillfälle ges.
Jag kommer köra på själv med ipod i öronen och dunka dunka :)

Återkommer med resultat förhoppningsvis bra resultat lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kämpa kämpa! Det kommer att gå fint! :)

Postat av: Laura

Lycka till med din träning! Du verkar ju har kommit igång bra i alla fall! :)

2011-06-03 @ 02:24:01
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0