Nice run och samvetet

Igår var jag iväg på Nice run, det är en grej här i staden för oss damer så att säga :) Man kan vara lag och ensam, är man lag så är man 6 stycken och så får man en picknik korg när man kommer imål så man får njuta :)

Det var 2800 damer som möttes upp igår och fy jisses vad det var hett, det var hett, hett, hett... Lite för hett!
Till först sprang vi en bit så vi skulle komma förbi det värsta stoppet och sen gick vi, men det var hett i alla fall! Och en vattenstation på hela 5 km, i denna värme det var igår så borde de nog ha satt ut flera ställen!

Dåligt samvete fick jag när jag kom hem och var helt konstig av värmen och inte orkade köra Jillians program, usch vad jag hade dåligt samvete ännu när jag låg i sängen och skulle börja sova, nästan så jag steg upp där ett slag! Ännu idag har jag dåligt samvete... undrar om jag nu måste köra två pass en dag här så jag kommer igen... hmm... det är inte lätt inte!

Kommentarer
Postat av: Malin

vad e hede jillians program du kör?

2011-06-09 @ 10:47:48
URL: http://malinsvardag.papper.fi
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Oj vad du är duktig med träning!! Jisses min träning står helt still! Kan iofs bero på att mitt knä inte vill vara med längre :( läkarbesök snart för å se vad som hänt tror jag... Verkar inte vilja gå över den här gången.



Vad duktig hon är Tindra! Matilda har oxå börja hasa sig baklänges och hon blir svinarg då, för leksakerna hon vill nå kommer ju längre å längre bort. De har det inte lätt de små liven!



Idag har vi haft en riktig slödag. Det ösregnar här å vi startade dagen med en riktig långpromenad (får passa på när det inte är så hett) å sen en handling. Sen dess har vi bara vart inne å lekt.



Nu ska jag börja steka pannkakor så vi bara behöver värma sen när Robert kommer hem.



Ha en fin vecka! Kraaam!

2011-06-09 @ 15:33:15
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0