Dagens träning!

Barnvagnspromenad att tala om idag blev det inte, 30 grader fortfarande så vi skuffade mest här hemma och närmsta vägen där det är lite skugga!

Sen svängde jag på steken lite och körde på kvällen först Jillians program på 25 minuter och sen efter det löpning och det gick riktigt bra det också, då behövde jag inte tänka att jag ska göra ännu något när jag springer utan får koncentrera mig på det...

Löpningen blev att varva powerwalk och löpning, idag blev det 5 minuter powerwalk - 5 minuter löpning x 2 och sen på slutet 5 minuter powerwalk och 6,20 minuter löpning och så var jag hemma, sträckan blev 4,5 km idag!

Pigg är jag nu :)

Kommentarer
Postat av: malin

Tummen upp för dig igen!!!

2011-06-09 @ 21:02:29
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du är duktigt som orkar trots denna värme!

2011-06-10 @ 08:25:42
URL: http://sandrabroman.com.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0