Skönt!

I staden pågår Jakobsdagarna och det är då folket samlas i Jakobstad och det vimlar av människor och man hör inte vad kompisen säger och man får ropa för att ens höras...
Hela veckan lång har det hållit på och håller på till söndagen!

Iår var jag en sväng dit i måndags på dagen, men svängde om ganska snabbt, kollade inget egentligen, i tisdags gick Lena och jag igenom med vara små, men inte dessto mera och sen dess har jag inte satt foten dit och det är så himla skönt!

Jag saknar det inte det minsta, det är lite för mycket folk för min smak, jag har inget behov av att supa och dricka, jag kan istället köpa en cider i affären och sitta ute på vår terass och njuta av lugnet och livet :), jag vill inte trängas där och knappt komma fot om fot, nej tack!

Nästa år besöker vi högst antagligen barnens dag med Tindra, men det är länge dit ännu!

Det som man lite saknar är alla bekanta man brukar råka på, men de kan man träffa en annan gång när det är lugnare och man hörs vad som sägs :)

Det om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0