Minisemester!

Vi har velat fram och tillbaka ett par veckor, vi vet att vi ska till Ikea under Toms semester, men själva eller ta Tindra med, sova eller inte sova, om vi sover hur många nätter osv osv...

Men nu är det slutfunderat, vi har tagit ett beslut och vi åker hela lilla familjen :) Skulle Tom och jag ha åkt själva skulle det ha blivit en dagsutflykt för utan Tindra vill vi inte sova bort :) och det är tungt att åka bara en dag och så ville vi ju nog ha Tindra med oss ändå, så det blir en minisemester upp till Haparanda under Toms semester och vi sover två nätter där :)

Så det blir en liten utmaning att åka bil så långt med Tindra, men det ska nog gå bra och andra har ju åkt långt så varför skulle inte vi kunna testa då också och se hur det går, tur att vi får pusta ut en dag där emellan före vi igen ska sätta oss i bilen hem :)

Så nu borde jag lusläsa Ikeas hemsidor och skriva ner vad vi behöver, det är främst Tindras kommande rums möbler som vi ska ha därifrån :)

Så nu längtar jag till augusti och vår minisemester :)

Kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Vad roligt för er!! Vi ska också på minisemester gast i slitet av juli :) vi ska till danmark å besöka Legoland och Lalandia. Vi har hyrt hus där några dagar. Är också lite nervös inför bilresan men jag tror att vi flyttar bak matildas stol då. Så hon sitter med mig i baksätet. Lite lättare att ge henne vatten å sånt då. :)



Nä! Nu ska jag baka lite! Kram på er!!

2011-07-05 @ 14:59:58
URL: http://redishfox.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0