Jag föll också dit!

jahapp då föll jag också ner i Iphone träsket :)
Har ju länge nog funderat på en sån, men det har nog bara varit funderingar hittills, men när min nuvarande telefon har varit på bråkhumör de senaste månaderna och inte fungerar alls som den ska så tog jag saken i egna händer idag och ringde till min anslutnings kundtjänst och beställde hem en Iphone, så jag borde få den de närmaste dagarna :)

Haha, ja-a jag trodde inte jag skulle falla så enkelt dit, men nu gjorde jag det och jag hoppas jag kommer bli lika nöjd som alla andrar verkar vara :)

Få se om jag lyckas smitta Tom också sen, han försöker stå så emot men vi ska se vad han säger om ett par månader :)


Bild Google

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Funderar också på att bli en i iphone gänget, så du får gärna säga till om hur/om du fastnade sen :D Och visst är det skönt när man gör framsteg med något man faktiskt kämpat massvis för, som med nacken och magläget. Ska till fysion igen på fredag så det ska bli kul att se vad hon säger :) Hur går det för er?



Kram!

2011-07-18 @ 22:27:40
URL: http://madeleines.se
Postat av: felicia - 19 år och mamma

jag har länge känt att jag klarar mig bra med min gamla skrutt, men nu börjar jag också bli sugen ;b

2011-07-18 @ 23:45:59
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0