Buzzador - Stoneoven Tradizionale

Jag är en buzzador och har nu fått testa Dr. Oetkers Stoneoven Tradizionale pizzor.

Jag har alltid varit skeptiskt inställd till djupfrysta pizzor och har inte gillat det något vidare så det har inte blivit att jag brukar köpa hem dom heller. Så jag tyckte det skulle vara intressant att testa nu igen när det är något nytt. Tur hade jag när jag kom med i Buzzador kampanjen.

Jag har prövat Tonfisken och Salami/pepperoni pizzorna och jag har inget negativt att säga om dom, jag blev minst sagt positivt överraskad över dom, de smakar som pizzorna man äter vi pizzeriorna tyckte jag, bottnen på pizzorna var så goda :) Så det blir nog att vi köper hem några av dessa och har i frysen :)

Så jag tycker ni ska pröva :)

Vill ni bli en buzzador så klickar ni på länken här och så kan ni ange att jag rekryterat er, jag heter justone på buzzador :)
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=justone

Bilden är inte den bästa men något iaf :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0