Bra köp!

Jag ångrar mig inte en sekund att vi skaffade en luftvärmepump genast vi flyttade in i huset för snart två år sedan, vi sade då att vi inte skulle använda den på sommaren och spara mesta möjliga el, jag kan säga som så att det var bullshit!
Haha!

Skulle inte vi använda den när det är + 30 grader där ute i skuggan och lika varmt inne, klart vi slår på den då :) Det är så skön luft och svalt här inne hos oss nu så jag kan inte klaga ens på sommarvärmen, för man behöver bara vara en stund på insidan och svalka sig så är det bra igen :)

Jag vill inte ens veta hur det skulle vara för Tindra om vi inte skulle ha luftvärmepumpen nu, hon skulle ju då säkert inte vara så nöjd och glad som hon är nu fastän det är + 30 där ute, hon sover relativt bra här inne när det är svalt och skönt, så hon störs då inte av värmen och tur är det :)

Så ett bra köp var det definitivt och vad spelar det för roll om det är +/- med elförbrukningen om man har svalt om sommaren och får sova? Det är nog mera värt det :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det underbart med luftvärmepump, vi skaffade nu i sommar. Få se bara hur stor elräkningen bli...rFast konstigt nog sover S bra i vagnen ute trots att det är så varmt

2011-07-09 @ 18:11:15
URL: http://mittfnster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0