Äntligen!

Det tog till den 10 juli före jag solade för första gången i sommar!
Trodde nog inte det skulle ta så länge, men bättre sent än aldrig och jag är ju inte precis en människa som kan ligga och steka mig i solen, brukar få fnatt och bli led ganska snabbt!

Men en timme idag har jag fått, i början var Tindra ute i skuggan och sen tog vi in henne och hon somnade i sin säng och jag var snabbt ute igen :) Och det bästa var ju att jag fick sola på terassen som har blivit så färdig att solstolen rymdes hur bra som helst :) det är på G :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Oh så härligt! Här har vi haft regn hela dagen, men kanske tur det, så jag slapp känna dåligt samvete över att jag legat inne och varit dålig :)



Kram!

2011-07-10 @ 20:06:44
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0