Vår gullunge

Ibland när Tom har åkt iväg till jobbet vill jag vila/sova en stund till, men det är sällan det lyckas, för nästan varje gång Tom har åkt iväg så 15 minuter efter hör jag hur tösen grymtar och låter i rummet bredvid...
Ibland blir man irriterad och tänker kan hon inte bara sova 30 minuter till, bara en liten liten stund...

Men nej se ni tösen har andra planer, så jag stiger upp ur sängen och tänker att jag ger henne nappen en stund...
Genast jag kommer in i rummet är de irriterade tankarna borta för i sängen ligger tösen och ler när hon ser mamma och armarna börja vifta vilt,
mammahjärtat börjar värka och hon är bara för underbar och söt och så blir man på jätte bra humör :)

Försökte smyga med kameran senare idag så jag skulle få hennes leende på bild, men genast hon ser kameran slutar hon le, hur ska jag få leenden hennes på bild... ja-a det visar sig när det händer!

Kommentarer
Postat av: malin

Snart får du hennes leénde på bild ska du se =)



Ja min syster och hennes pojkvän ska få en liten tjej, alla mina syskon (vi är 4 st) har bara fått tjejer så det är en riktig tjejliga =)

2011-02-17 @ 18:20:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0