Miljoner projekt!

Så känns det just nu, vi har miljoner projekt på gång här hemma och vi håller smått på att bli gråhåriga, menmen, en sak i taget borde man ju försöka tänka, men det är verkligen inte så lätt!

Det är både på utsidan och insidan som dessa projekt finns och alldeles för många är påbörjade :( hoho! Nåja det är ju inte bråttom någonstans, det får ta den tid det tar!
Det är inte det lättaste heller när Tindra numera är snabb i svängarna, hon är precis överallt, så det gäller att se upp när man flyttar möbler och grejer nu var hon är och vad hon framförallt håller i eller på med, liten busfia vi har fått :)

Annars så var jag på zumba igår, det var verkligen på tiden, är så himla längesen jag varit sist, så tack Sandra för sällskapet :) På lördag kör vi marathon zumba i nykarleby, 4 timmars zumba har de där från 21-01 hoho :) Men vi ska se om vi orkar alla, men men :)

Var idag en sväng till stan och inhandlade nya bodyn till Tindra i kommande storlekar, det finns ju så mycket fint åt henne, man skulle vilja ha så mycket, men 5 bodyn och ett par byxor kom jag hem med! Kliade i fingrarna att shoppa något åt mig själv också, men jag har sagt till mig själv att jag inte får handla några nya kläder före jag gått ner ett par kg, bra deal eller hur? Hoppas nu jag får något nytt tills jag börjar jobba iaf, hehe :)

Nu ska jag fortsätta!

Kommentarer
Postat av: teddy

Hallå ni fina.



4 timmars zumba??? inte illa pinkat inte och då går man väl verkligen ner. Behöver också ta tag i iaf styrkan när jag kommer hem....suck.



Illa gumman som har en massa tänder som växer. Här har vi samma bekymmer. Det kliar och hon bits.



Du bloggar på när du kan...



Ta hand om er.



stor krams

2011-08-09 @ 21:44:59
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0