Idag hände det!

Tindra ville inte på nått vis somna på eftermiddagen så jag tänkte att jag tar henne i vår säng och jag sover med henne.
Hon busade av sig till en början och sen blev hon jätte trött, men hon ville absolut inte sova, istället beslöt hon sig för att visa mamma att hon kan krypa!

Så helt plöstligt fick hon både benen och armarna att fungera tillsammans och hon kröp några steg i vår säng!

Sen när jag ringde åt pappan som var ute och byggde på terassen att han måste komma in och titta, ja då kröp hon i super fart över sängen fram till honom :)

Vår lilla gullunge, du blir så snabbt stor nu!

Ännu har hon inte krypit på golvet, men det är väldans väldans nära, kanske hinner hon det än idag, vem vet :)

Kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

HEJA TINDRA! Hahah nu är det slut på lugnet för er! :D jag glömmer hela tiden att Matilda kan krypa så när man lämnat henne typ i köket när man själv hämtar strumpor i sovrummet, så nästa gång man kommer ut i köket är hon inte kvar, då är hon i vardagsrummet eller någon annanstans! haha!



2011-08-11 @ 19:19:17
URL: http://theredishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0